REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ALPI SMAKI
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Właścicielem sklepu jest: ALPI Hummus Aleksandra Marciniak z siedzibą w Warszawie (02646) przy ul.Fryderyka Joliot-Curie 24/48, NIP: 521-327-53-21, REGON: 147370680, adres e-mail: alpi@alpismaki.pl
2. ALPI Smaki jest to serwis internetowy funkcjonujący w domenie www.alpismaki.pl i basiabasia.pl („Sklep ALPI Smaki”), za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia na Produkty dostępne w ofercie Sklepu ALPI Smaki („Produkty”) przez Internet.
3. Regulamin reguluje zasady funkcjonowania serwisu internetowego Sklepu ALPI Smaki.4. Poprzez zamówienie należy rozumieć oświadczenie woli klienta złożone w formie określonej niniejszym Regulaminem, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży określającej w szczególności rodzaj oraz ilość Produktów. Z oferty Sklepu ALPI Smaki mogą korzystać wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne („Klient”).
5. Usługi Sklepu ALPI Smaki świadczone są na obszarze Rzeczypospolitej Polski.
6. Regulamin Sklepu ALPI Smaki („Regulamin”) obowiązuje wszystkich Klientów i użytkowników serwisu internetowego Sklepu ALPI Smaki oraz definiuje zasady zawierania umów sprzedaży Produktów i korzystania z serwisu internetowego Sklepu ALPI Smaki.
7. Klient przed rozpoczęciem korzystania z usług świadczonych przez Sklep ALPI Smaki jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminem i jego akceptacji w procesie składania zamówienia. Zaakceptowanie postanowień zawartych w Regulaminie Sklepu ALPI Smaki stanowi warunek konieczny do korzystania z usług oferowanych przez Sklep ALPI Smaki. Dostęp do Regulaminu Sklepu ALPI Smaki jest nieograniczony, w celu zapoznania się z treścią Regulaminu należy uruchomić link „Regulamin” umieszczony w serwisie internetowym Sklepu ALPI Smaki.
8. Sklep ALPI Smaki zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Informacje o zmianie Regulaminu będą dostępne w serwisie internetowym Sklepu ALPI Smaki pod linkiem „Regulamin”. Zmiany w Regulaminie obowiązują od daty ich publikacji w serwisie internetowym Sklepu ALPI Smaki.
9. W celu korzystania z usług świadczonych przez Sklep ALPI Smaki niezbędny jest dostęp do Internetu, telefonu oraz konta poczty elektronicznej.
II REJESTRACJA
1. Rejestracja w Sklepie ALPI Smaki jest dobrowolna i bezpłatna.
2. W celu dokonania rejestracji w Sklepie ALPI Smaki Klient zobowiązany jest wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie serwisu internetowego Sklepu ALPI Smaki pod linkiem „zarejestruj się”.
3. Klient będący osoba fizyczną, w celu Rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane osobowe:
a) adres poczty elektronicznej,
b) ustanowić hasło dostępowe do konta w Sklepie ALPI Smaki,
c) imię i nazwisko,
d) adres do realizacji zmówienia,
e) numer telefonu kontaktowego.
4. Klient będący przedsiębiorcą, w celu Rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane:
a) adres poczty elektronicznej,
b) ustanowić hasło dostępowe do konta w Sklepie ALPI Smaki,
c) firmę przedsiębiorcy pod którą jest zarejestrowana działalność gospodarcza,
d) Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP),
e) adres do realizacji zamówienia,
f) numer telefonu kontaktowego.
5. Klient może także dokonać szybkiej rejestracji pod linkiem „złóż zamówienie” poprzez wypełnienie znajdującego się tam formularza. Ta forma umożliwia złożenie zamówienia, bez zakładania konta w sklepie ALPI smaki.
7. W przypadku gdy dane Klienta wymagane podczas Rejestracji ulegną zmianie, Klient zobowiązany jest do ich aktualizacji. Aby dokonać aktualizacji danych, Klient musi zalogować się na swoje konto, a następnie w zakładce „Moje Konto” wykonać aktualizację profilu.
8. W sytuacji, gdy dane Klienta wymagane podczas Rejestracji ulegną zmianie po rozpoczęciu realizacji zamówienia, Klient jest zobowiązany do ich aktualizacji.
9. Sklep ALPI Smaki nie ponosi odpowiedzialności w przypadku niedostarczenia zamówionych Produktów lub opóźnień w ich dostawie wynikających z błędnie podanych przez Klienta danych lub niepoprawnego adresu dostawy.
III. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
1. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem, a ALPI Hummus Aleksandra Marciniak ul.Fryderyka Joliot Curie 24/48, 02-646 Warszawa
2. Klienci Sklepu ALPI Smaki mogą składać zamówienia na Produkty za pośrednictwem serwisu internetowego Sklepu ALPI Smaki
3. Sklep ALPI Smaki przyjmuje do realizacji zamówienia on-line przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia z zastrzeżeniem, że wszelkie zamówienia złożone w soboty i niedziele będą realizowane w najbliższy dzień roboczy Sklepu ALPI Smaki. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym Sklepu ALPI Smaki następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Sklep ALPI Smaki zastrzega sobie możliwość wyznaczenia innych niż ustalone ustawowo dni, w których nie będzie realizował zamówień (dni wolne od pracy).
4. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki.
5. Zatwierdzenie przez Klienta zamówienia jest równoznaczne z akceptacją obowiązku dokonania zapłaty ceny Produktów oraz kosztów ich dostawy. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT, gdy przy składaniu zamówienia Klient wyrazi chęć rozliczenia na podstawie faktury VAT i poda niezbędne informacje do jej wystawienia.
6. Klient upoważnia Sklep ALPI Smaki do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy oraz w formie elektronicznej.
7. Zatwierdzenie przez Klienta zamówienia zgodnie z pkt. 5 powyżej stanowi ofertę Klienta złożoną przez ALPI Hummus Aleksandra Marciniak, co jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży, zgodnie z treścią zamówienia, oraz niniejszym Regulaminem.
8. Po zatwierdzeniu przez Klienta zamówienia, Klient przechodzi do części „Potwierdzenie”, gdzie po uruchomieniu przycisku „opłać zamówienie” jest przenoszony do serwisu Przelewy24 (ma to miejsce, gdy wybrana została przez Klienta opcja płatności - Przelewy24.pl).
9. Po złożeniu i zatwierdzeniu zamówienia, Klient otrzyma na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia.
10. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po uregulowaniu należności
11. Sklep ALPI Smaki zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadka gdy:
a) realizacji zamówienia nie udało się potwierdzić z Klientem, a zostało ono uznane przez Sklep ALPI Smaki za wymagające potwierdzenia,
b) Klient nie przestrzega zasad Regulaminu w zakresie dotyczącym składania zamówień oraz ich realizacji,
c) zamówienie nie zostało opłacone przez Klienta.
12. Sklep ALPI Smaki zastrzega sobie możliwość anulowania złożonego przez Klienta zamówienia w przypadku, gdy w przeciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia nie zostanie ono opłacone.
13. W przypadku, gdy zamówiony Produkt nie będzie dostępny w magazynie Sklepu ALPI Smaki, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany w jakim terminie produkt będzie dostępny oraz o terminie realizacji zamówienia. W przypadku braku zgody, na zmianę terminu realizacji zmówienia Klientowi przysługuje uprawnienie do rezygnacji z zamówienia Produktu niedostępnego w magazynie lub całego zamówienia.
14. W przypadku rezygnacji, Sklep ALPI Smaki zwróci na konto wskazane przez Klienta cenę Produktu niedostępnego w magazynie lub całego zamówieni.
15. Zamówienia realizowane są niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia wpływu środków na konto Sklepu ALPI Smaki W uzasadnionych przypadkach Sklep ALPI Smaki dopuszcza możliwość wydłużenia przedmiotowego terminu do 10 dni roboczych, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany na adres e-mail.
IV. DOSTAWA I ODBIÓR PRODUKTÓW
1. Produkty dostarczane są na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
2. Klient ma do wyboru następujące formy dostawy:
a) przesyłka kurierska za pośrednictwem kuriera InPost,
b) usługa dostawcza prowadzona przez Paczkomaty InPost,
c) przesyłka kurierska za pośrednictwem kuriera DHL.
3. Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy wybranego przez Klienta, zostaje określony każdorazowo w toku składania zamówienia.
4. Termin realizacji dostawy:
a) do 3 dni roboczych od momentu przekazania zamówienia do realizacji przez Sklep ALPI Smaki
5. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu Produktu po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę, a następnie do podpisania protokołu odbioru przesyłki. W przypadku stwierdzenia mechanicznego uszkodzenia przesyłki, Kupujący zobowiązany jest wpisać uwagi w protokole odbioru oraz skontaktować się niezwłocznie ze Sklepem ALPI Smaki wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej alpi@alpismaki.pl.
6. Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez Klienta traktowana jest jako naruszenie zasad niniejszego Regulaminu.
V. CENY I METODY PŁATNOŚCI
1. Informacja o cenie Produktów widoczna na stronie Sklepu ALPI Smaki ma charakter wiążący od chwili otrzymania przez Klienta na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia na sprzedaż i dostarczenie wybranych Produktów.
2. Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto tzn. są powiększone o obowiązujący podatek od towarów i usług.
3. Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny zamówionych Produktów wraz z kosztami ich dostawy.
4. Sklep ALPI Smaki zastrzega sobie prawo zmiany cen Produktów znajdujących się w Sklepie ALPI Smaki, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian z zastrzeżeniem, że zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły umowy sprzedaży Produktów oferowanych przez Sklep ALPI Smaki przed dokonaniem ww. zmian lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej regulaminem oraz w okresie jej trwania.
5. Sposoby płatności:
a) przelewem on-line wybranym w trakcie akceptacji zamówienia realizowanym poprzez serwis www.przelewy24.pl
b) przelew na rachunek bankowy ING Bank Śląski - 15 1050 1041 1000 0092 0136 7126, dodatkowo wskazany w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia,
6. Bezpieczeństwo transakcji kartowych i e-przelewowych zapewnia PayPro Spółka Akcyjna właściciel serwisu www.przelewy24.pl
VI REKLAMACJE
1. Reklamacje dotyczące Produktów oferowanych przez Sklep ALPI Smaki można składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: alpi@alpismaki.pl.
W reklamacji Klient zobowiązany jest podać: imię i nazwisko Klienta, nr zamówienia, datę zawarcia umowy i odbioru zamówienia, treść żądania, numer rachunku bankowy na który ma zostać dokonany zwrot należności oraz adres poczty elektronicznej lub adres do doręczeń na który ma zostać udzielona odpowiedź na reklamację.
2. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej bądź na piśmie na adres do doręczeń zgodnie z dyspozycją Klienta zawartą w treści reklamacji. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
3. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sklep ALPI Smaki zwraca Klientowi należność za odesłany Produkt, niezwłocznie po otrzymaniu reklamowanego Produktu, na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
4. Dostarczenie Produktu niezamówionego przez Klienta następuje na ryzyko Sklepu ALPI Smaki i nie nakłada na Klienta żadnych zobowiązań.
5. Sklep ALPI Smaki informuje Kupującego o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Produktu, m.in. poprzez złożenie przez Kupującego po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
VII ZWROTY
1. Jeżeli Produkt ma wady, Klientowi, na podstawie art. 560 oraz art. 561 Kodeksu cywilnego przysługują następujące roszczenia:
a) złożenie świadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny Produktu, chyba że Sklep ALPI Smaki niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt na wolny od wad
b) żądanie wymiany Produktu na wolny od wad
2. Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od zawarcia umowy bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem pkt. 4 i 6. Wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do siedziby Sklepu ALPI Smaki, w stanie niezmienionym ponosi Klient.
3. Sklep ALPI Smaki nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu ALPI Smaki za pobraniem bez wcześniejszego uzgodnienia tego ze Sklepem ALPI Smaki.
4. Jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Produktu, Klienci Sklepu ALPI Smaki zgodnie z art. 38 pkt 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 poz. 827) nie mają możliwości zwrotu zakupionego Produktu ze względu na ochronę zdrowia i ze względów higienicznych.
5. W przypadku uszkodzenia Produktu w czasie transportu lub dostarczenia artykułu z wadą fabryczną, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sklepem ALPI Smaki, zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w rozdziale „VI Reklamacje” niniejszego regulaminu.
6. W razie niezgodności Produktu z umową, Klient ma prawo żądać wymiany Produktu bądź obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym Sklep ALPI Smaki w terminie 14 dni od objęcia Produktu w posiadanie. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje jeżeli Sklep ALPI Smaki niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni Produktu na zgodny z umową lub jeżeli wada jest nieistotna.
7. W przypadku realizacji dostawy przez przedstawiciela firmy kurierskiej, Klient ma obowiązek sprawdzenia czy dostarczona przesyłka nie jest uszkodzona oraz czy nie nosi znaków świadczących o możliwości jej wcześniejszego otwierania. Jeśli Klient w momencie odbioru przesyłki stwierdzi uszkodzenie jej opakowania, zobowiązany jest do wypisania wspólnie z pracownikiem firmy kurierskiej protokołu uszkodzenia oraz poinformowania o tym Sklepu ALPI Smaki. Jeśli Klient stwierdzi uszkodzenie zawartości przesyłki już po jej odebraniu, zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki, powiadomić o tym Sklep ALPI Smaki.
8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
9. W celu dokonania zwrotu należy odesłać produkt w stanie nienaruszonym na poniższy adres: ALPI Hummus Aleksandra Marciniak, ul. Niecała 21, 05-500 Piaseczno. Zwrot Produktu przez Klienta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odbioru przesyłki i po wcześniejszym ustaleniu tego ze Sklepem ALPI Smaki.
10. Przesyłka zwrotna musi zawierać:
a) zwracany Produkt,
b) dokument sprzedaży otrzymany od Sklepu ALPI Smaki (paragon fiskalny lub faktura),
c) wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
11.Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy oraz odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
12. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inną formę. Zwrot płatności zostanie dokonany po otrzymaniu zwracanego Produktu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy przez Klienta, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego oświadczenia i Produktu wraz z dokumentem sprzedaży przez Sklep ALPI Smaki.
VIII POLITYKA COOKIES
1. Sklep ALPI Smaki wykorzystuje pliki typu cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem przez Klienta ze strony internetowej Sklepu ALPI Smaki.
2. Plikami typu cookies są pliki tekstowe zapisywane przez przeglądarkę internetową Klienta na jego komputerze, pozwalające na identyfikację Klienta oraz utrwalające jego preferencje na podstawie historii odwiedzanych witryn internetowych.
3. Pliki typu cookies umożliwiają utrzymanie sesji Klienta bez konieczności ponownego wpisywania loginu i hasła na każdej podstronie.
IX ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Sklep ALPI Smaki świadczy za pośrednictwem serwisu dostępnego pod adresem alpismaki.pl, BasiaBasia.pl, następujące usługi elektroniczne:
a) założenie i prowadzenie Konta Klienta w serwisie internetowym Sklepu ALPI Smaki,
b) Newsletter.
2. Usługi elektroniczne polegające na prowadzeniu Konta w serwisie internetowym oraz usługi Newsletter zawarte są na czas nieoznaczony.
3. Świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia zamówienia bez zakładania konta w sklepie internetowym ALPI smaki poprzez odpowiedni formularz zawierane jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia.
4. Zalecane wymagania techniczne współpracy z systemem teleinformatycznym to: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies, Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej. Zalecana rozdzielczość monitora 1024x768 pikseli.
5. Klient jest zobowiązany do korzystania z serwisu internetowego Sklepu ALPI Smaki w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest korzystanie z usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie serwisu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń oraz rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie ALPI Smaki niezamówionej informacji handlowej.
6. Klient może składać reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej za pośrednictwem Sklepu ALPI Smaki poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej alpi@alpismaki.pl. Sklep ALPI Smaki rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni liczonych od dnia złożenia reklamacji.
7. Klient może zrezygnować ze skutkiem natychmiastowym z usług świadczonych elektronicznie przez Sklep ALPI Smaki w każdym czasie i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: alpi@alpismaki.pl lub pisemnie na adres: Aleksandra Marciniak, ul. Niecała 21, 05-500 Piaseczno.
8. Sklep ALPI Smaki może zaprzestać świadczenia usługi elektronicznej w przypadku gdy Klient narusza Regulamin, a w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym, jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania ww. czynności, z wyznaczeniem odpowiedniego terminu.
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Klient składając zamówienie w Sklepie ALPI Smaki, akceptuje niniejszy Regulamin oraz jednocześnie wyra-ża zgodę na przetwarzanie przez Sklep ALPI Smaki danych osobowych Klienta w celu prawidłowej realizacji zamówienia. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy sprzedaży, lub podjęcia działań niezbędnych do zawarcia umowy np. kontakt telefoniczny lub mailowy w celu przesłania oferty, ustalenia terminu wykonania usługi, odwołania lub zmiany terminu wykonania usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
2. Dane osobowe przetwarzane w celu wykonania umowy będą przetwarzane do czasu odpowiednio: zgłoszenia żądania do ich usunięcia lub odwołania udzielonej zgody.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży.
4. ALPI Hummus Aleksandra Marciniak właściciel Sklepu ALPI Smaki oświadcza, że wszelkie dan osobowe uzyskane w trakcie działalności Sklepu ALPI Smaki są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie bę-dą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych o świad-czeniu usług drogą elektroniczną Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wnie-sienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania i usunięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszystkie opcje pozwalające Klientowi zarządzać swoimi danymi osobowymi są dostępne po zalogowaniu.
5. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu ALPI Smaki materiałów reklamowo – promocyjnych oraz w przypadku rezygnacji z subskrypcji taką zgodę cofnąć.
6. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Państwa dane mogą być udostępniane firmom kurierskim w przypadku, gdy wymaga tego realizacja zamówienia.
7. Administratorem danych osobowych jest podmiot wskazany Rozdz. I pkt. 1. W każdym momencie możecie Państwo cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych, aby to zrobić wystarczy wysłać cofnięcie zgody na adres: alpi@alpismaki.pl
8. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Klient korzystający z usług Sklepu ALPI smaki ma obowiązek podawania prawdziwych informacji oraz zobowiązuje się do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym lub fałszywym.
2. Sklep ALPI smaki nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, spowodowanego blokowaniem lub usuwaniem wiadomości e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych.
3. Sądem właściwym dla rozpatrywania ewentualnych sporów mogących powstać w wyniku wykonywania postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy dla głównego miejsca wykonywania działalności gospodarczej ALPI smaki Aleksandra Marciniak.
4. W sprawach nieuregulowanych regulaminem Sklepu ALPI smaki, zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93), w sprawach nieuregulowanych dotyczących konsumentów zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
Załącznik nr 1
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:. Aleksandra Marciniak, ul. Niecała 21, 05-500 Piaseczno
Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Produktów:
1. _____________________________________________________________________
2. _____________________________________________________________________
3. _____________________________________________________________________
4. _____________________________________________________________________
5. _____________________________________________________________________
6. _____________________________________________________________________
7. _____________________________________________________________________
8. _____________________________________________________________________
Nr zamówienia: ______________________________________________________________
Data zawarcia umowy/odbioru*: _________________________________________________
Imię i nazwisko konsumenta/kupującego: __________________________________________
Nr rachunku bankowego do zwrotu kosztów za zwrócony Produkt:
__________________________________________________________________________
Podpis konsumenta/kupującego: _________________________________________________
Data: ______________________________________________________________________
* Niepotrzebne skreślić
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
REGULAMIN
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem akcji “Program lojalnościowy” jest ALPI Hummus Aleksandra Marciniak Fryderyka Joliot-Curie 24/48, 02-646 Warszawa zwanym w niniejszym regulaminie Organizatorem.
- Akcja kierowana jest do Klientów marki AlpiSmaki oraz BasiaBasia będącymi Konsumentami.
- Program realizowany jest w sklepie internetowym pod adresem www.basiabasia.pl zwanym w niniejszym regulaminie Sklepem Internetowym.
- Niniejszy Regulamin stanowi dokument uzupełniający i nie zwalnia Klienta z przestrzegania ogólnego regulaminu sklepu internetowego, dostępnego w ramach Sklepu Internetowego zwanego w niniejszym regulaminie Regulaminem Sklepu.
II. WARUNKI UCZESTNICTWA
- W akcji może wziąć udział każda osoba spełniająca warunki programu.
- Udział w programie lojalnościowym jest bezpłatny i dobrowolny.
- Warunkiem wzięcia udziału w akcji jest rejestracja konta użytkownika pod adresem www.basiabasia.pl, zgodnie z warunkami przedstawionymi w Regulaminie Sklepu.
- Usuwając konto użytkownika Uczestnik automatycznie rezygnuje z udziału w programie lojalnościowymi jest to jednoznaczne z usunięciem wszelkich zgromadzonych na koncie punktów.
III. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW ORAZ KORZYSTANIA Z PUNKTÓW
- Każda wydana złotówka w sklepie oznacza przyznanie 1 punktu (w postaci monety w ramach konta użytkownika).
- Punkty przyznawane są automatycznie po dokonaniu zakupu.
- Punkty za zakupy przyznawane są od ceny ponoszonej przez klienta w dniu zakupu, a nie od ceny regularnej.
- Wszystkie produkty znajdujące się w regularnej sprzedaży biorą udział w akcji.
- Punkty, mogą zostać wymienione odpowiednio na produkty wskazane w newsletterze oraz na stronie organizatora, przypisane do poszczególnych progów (odpowiednio 300 i 600 punktów) Po wybraniu odpowiedniego produktu, do koszyka zakupowego dodawany jest produkt w promocyjnej cenie 1 grosz. Po dokonaniu zakupu, punkty zostaną zaktualizowane w ramach konta użytkownika.
- Za początek programu lojalnościowego uznaje się 20.08.2024.
- Uczestnik o stanie aktualnie posiadanych punktów informowany jest w ramach konta użytkownika.
IV. CECHY UCZESTNIKA PROGRAMU
- Uczestnikiem programu lojalnościowego może zostać każda osoba, posiadająca aktualne konto e-mail oraz aktualne konto w Sklepie Internetowym.
- Dołączając do programu Uczestnik potwierdza, że akceptuje postanowienia regulaminu.
- Zgromadzonych na koncie punktów nie można przekazać innej osobie (innemu Uczestnikowi/Klientowi).
V. DANE UŻYTKOWNIKA
- Administratorem danych osobowych podanych przez Uczestników w związku dołączeniem do programu lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z realizacją programu lojalnościowego.
- Rejestracja w sklepie jest dobrowolna, jednak brak rejestracji i niepodanie danych lub podanie ich w formie niepełnej skutkuje nieprzyznaniem użytkownikowi uczestnictwa w akcji. Pozostałe informacje związane z udostępnianiem przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w regulaminie sklepu internetowego.
- Uczestnik może skontaktować się z Organizatorem, na adres e-mail [email protected].
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania błędnych danych osobowych przez uczestnika.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, po wcześniejszym poinformowaniu o nich Uczestnika poprzez wiadomość przekazywaną za pośrednictwem strony internetowej.
- Ewentualne zmiany wprowadzone w regulaminie nie mają mocy wstecznej.
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania akcji, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie na adres siedziby Organizatora lub elektronicznie na adres e-mail: [email protected].
- Reklamacja zgłoszona 14 dni po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 14 dni.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Lojalnościowego, o czym Uczestnik informowany jest z miesięcznym wyprzedzeniem poprzez wiadomość mailową.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa obowiązującego na terenie RP.
- Przystąpienie do Programu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika postanowień Regulaminu w całości, z zobowiązaniem do jego przestrzegania, z potwierdzeniem, iż Uczestnik spełnia warunki udziału w Programie oraz zapoznaniem się z informacją umieszczoną w Polityce Prywatności.